vrijdag 1 augustus 2008

Klanten van de Rabobank in Hazerswoude Rijndijk ervaren de verbouwing niet als serviceverbetering

De verbouwing van de Rabobank in Hazerswoude Rijndijk, die in brieven aan de klanten werd verklaard bedoeld te zijn om de service te verbeteren, wordt door met name de particuliere klanten niet als dusdanig ervaren. Het verwijderen van 1 van de 2 continu beschikbare geldautomaten heeft geleid tot onbegrip. Met name als de geldautomaat buiten bedrijf is, of de gewenste biljetten niet meer beschikbaar zijn. Door het verwijderen van 1 van de automaten is de capaciteit vrijwel gehalveerd. Een geldautomaat is naar binnen het bankgedeelte verplaatst om de zakelijke klant beter van dienst te kunnen zijn. Deze geldautomaat is alleen tijdens de openingstijden van de bank beschikbaar. De enige overgebleven continu toegankelijke geldautomaat bevindt zich buiten het zicht van voorbijgangers op de straat, waardoor klanten zich niet altijd veilig voelen tijdens het opnemen van geld buiten kantooruren.

Geen opmerkingen: